Kompleksowa obsługa serwisu pojazdów
-
Posiadając czytnik kodów 2D możesz w kilka sekund jednocześnie odczytać różne parametry z dowodów rejestracyjnych m.in.: markę i model pojazdu, nr rejestracyjny, rok pojazdu, dane właściciela pojazdu, nr VIV, które automatycznie uzupelniają się w programie w zleceniu napraw.
-
Jeżeli korzystasz z katalgów elektronicznych takich jak np. AuDaConAIS w łatwy sposób,wymagane części oraz wybrany zakres prac, przeniesiesz do zlecenia w Integrze.
Dzięki wykorzystaniu powyższych funkcjonalności możliwe jest zwiększenie przychodów serwisu. Przykład: Czas wymiany paska rozrządu dla samochodu Fiat Brava 1.9 TD wynosi 2.7 godziny, dla wersji 2.0 20V - 15h. Dzięki skorzystaniu z jednego z katalogów czasów napraw unikamy kosztownych pomyłek i zwiększamy rentowność serwisu. Automatyzacja i wykorzystanie czytnika pozwala nam uniknąć błędów. Dzięki temu zawsze wprowadzimy poprawnie numeru VIN pojazdu, a tym samym zminimalizujemy ryzyko zamówienia niewłaściwych części.
Główne funkcjonalności Integra 7
-
Import dokumentów magazynowych od dostawców, automatyczne zakładnie karototek
-
Terminarz graficzny umożliwiający planowanie pracy warsztatu
-
Program zawiera bazę pojazdów, czasy napraw z 5 mln. pozycji, słowniki usterek i usług
-
Dla serwisów oponiarkich dedykowane funkcje - przechowalnia opon, obsługa indywidualnych parametrów felg i opon
- wymiary ET, rozstaw śrub, indeks prędkości i nośności, kod daty prod., rejestrowanie danych z nowych etykiet EU kategoryzujących opony: wydajność paliwowa, przyczepność, poziom hałasu, integracja z systemami eCommerce producentów opon, obsługa importu cenników różnych dostawców opon, akumulatorów, itp. -
Obsługa pojazdów powypadkowych (wyświetlanie numerów szkody na listach, wyszukiwanie, drukowanie na zleceniu itp. Program umożliwia wprowadzenie dokumentacji fotograficznej dla zlecenia przed i po naprawnie powypadkowej. Elektorniczny import faktur od odstawców części blacharsko - lakierniczych znacznie skraca czas przyjmowania towaru na magazyn
-
Obsługa kodów kreskowych na magazynie, automatyczne tworzenie RW do zleceń serwisowych, obsługa wielu magazynów z lokalizacją towarów.
-
Funkcje CRM - przypominają o okresowych naprawach oraz o wymianie eksplatacyjnych części: np. filtrów, oleju, świec, płynu hamulcowego, pasków, wycieraczek, opon itp. Przypomnienia są wyświetlane przy otwieraniu zleceń oraz na liście CRM, która umożliwia grupowe wysyłanie do wielu klientów SMS-em w/w przypomnień.
-
Współpraca z wieloma systemami finansowo-księgowymi - CDN Optima, Symfonia, Subiekt i inne
-
Raporty i Analizy w tym rapotrty dynamiczne umożliwiające w prosty i szybki sposób stworzenie dowolnego zestawienia z możliwością eksportu do popularnego formatu - MS Excel.