System Integra Car 7 cechuje niespotykana w tego typu rozwiązaniach funkcjonalność, która umożliwia wygodną pracę oraz szybką i sprawną obsługę klienta.Wraz z modułami opcjonalnymi zapewnia kompleksową obsługę całej firmy. Poniżej zamieszczamy podstawowe informacje dotyczące systemu Integra Car 7.
-
Nowoczesny interfejs - umożliwiający pracę na wielu oknach.
-
Wygodna i szybka obsługa programu zapewnia sprawną obsługę klienta, oraz poprawność wprowadzanych danych.
-
Baza 25 000 pojazdów i czasy napraw ok 5 mln pozycji.
-
Zaawansowny terminarz napraw - umożliwiający optymalne planownie serwisu z wysyłaniem przypomnień do klientów.
-
Zlecenia i kosztorysy napraw, historia serwisowa, potwierdzenia przyjęcia pojazdu do naprawy.
-
Szybkie wprowadzanie dostaw części poprzez import elektronicznych faktur np: Inter Cars, Fota, Inter Team, Auto Partner, Hurt. AD, Hart,Inter Parts, Bosch, Nissan,etc. Funkcje CRM - biznesowe wsparcie działalności serwisu pozwalające na zwiększenie obrotów firmy, przypomnienia o okresowych naprawach wysyłanie grupowe wiadomości SMS, kontrola realizacji zadań przez pracowników firmy.
-
Współpraca z prog. serwisowymi i kat. części np: TecDoc, AuDaConAIS, ESI[Tronic], Autodata, Vivid, Integra Katalog.
-
Szybkie zlecenia dla usług: wymiana oleju, regulacja świateł, itp. Obsługa przechowalni opon - funkcje dla serwisów opon. Moduł uszkodzeń pojazdów - szybki opis uszkodzeń zewnętrznych - funkcje dla serwisów Blacharsko-Lakierniczych (i nie tylko).
-
Grupowanie (kompletowanie) na fakturach części i usług do jednej pozycji np. przegląd po 60 tys. km, montaż inst. LPG.
-
Raporty: rozliczenia serwisantów, ocena potrzeb firmy przy zakupie wyposażenia serwisu, marża dot. sprzedaży części. Kontrola kosztów, płatności i należności firmy; obsługa zaliczek; orientacyjna ocena rentowności i podatku VAT.
-
Kompleksowa obsługa magazynu, dokumenty: PZ,WZ,RW, PW, BO, MM, RI, AI; obsługa kodów kreskowych; kontrola rotacji towarów, automatyczne tworzenie dokumentów mag., zamienniki części, grupowe jedn. miar, kontrola dostaw.
-
Inwentaryzacja wg grup lub lokalizacji części w magazynie bez konieczności blokownia sprzedaży wszystkich towarów.
-
Inne funkcje wspierających codzienną pracę serwisu i wpływające na lepsze wyniki z prowadzonej działalności.
|
|