Wymiana danych z systemami serwisowymi*
Korzystanie z tych systemów jest teraz możliwe bezpośrednio z poziomu programu Integra Car 7 i nie wymaga nauki obsługi tych systemów.
Integra Car jest zintegrowany z AuDaConAIS oraz współpracuje z elektronicznymi katalogami i systemami serwisowymi m.in. TecDoc, ESI [tronic], VIVID, Autodata, Eurotax*, Audatex*, etc.
Dzięki temu można szybko uzyskać informacje dot. części, danych regulacyjnych, instrukcji napraw, schematów elektrycznych.
Dzięki automatycznej identyfikacji pojazdu pomijamy ręczny wybór marki, modelu i typu pojazdu. Dobierając części zamienne, dane techniczne mamy zawsze pewność że prawidłowo zostały wybrane parametry naprawianego samochodu.

Współpraca z katalogami części (AP/ADBS/Integra Katalog)
Zapewnia m.in: szybkie wyszukanie części i informacje o zamiennikach, cenach oraz bieżących stanach magazynowych, dostęp do zdjęć i rysunków oraz informacje o danych technicznych, zastosowaniu w pojazdach i wiele innych danych dot. parametrów części. Gdy dany towar nie jest dostępny w magazynie lokalnym, program wyszukuje tę pozycję w cenniku dostawcy. Z poziomu zlecenia wywołujemy Katalog z wybranym pojazdem i możemy bezpośrednio dodawać części do zlecenia. Jeżeli tych pozycji nie ma w magazynie lokalnym program automatycznie tworzy zamówienie do dostawcy. 

Opis współpracy oprogramowania Integra 7 z programem Integra Katalog przygotowanym m.in dla Auto Partner, Fota, Inter-Team, Motogama, etc :

 

• import elektronicznych faktur od dostawcy, który znacznie skraca czas dostaw. Sklepy i warsztaty preferują Dystrybutorów, od których mogą otrzymywać faktury elektroniczne zapewniające automatyczne wprowadzanie towaru na magazyn bez konieczności ręcznego i czasochłonnego przepisywania pozycji z papierowej faktury zakupu.

• wspólne menu do obsługi obu programów - klient ma wrażenie, że Integra7 i Katalog to jeden program

• tworzenie nowych kartotek części na podstawie danych z katalogu dostawcy, dotyczy m.in.: Nazwy i grupy części, Zamienników, Producenta części, Kodów kreskowych EAN.

• tworzenie i wysyłanie zamówień (online) do dostawcy bezpośrednio z programu Integra7

• szybkie porządkowanie nazw i zamienników dla wielu kartotek towarowych na podstawie danych z katalogów części zamiennych. Możliwość automatycznego porządkowania

• automatyczne wyszukiwanie części w katalogu, w przypadku ich braku w lokalnym magazynie sklepu lub serwisu, zapewnia błyskawiczny dostęp do informacji o towarach „na zamówienie”

• sprawdzanie dostępności części u dostawcy przy tworzeniu zamówień uzupełniających stan magazynu

• uruchamianie Katalogu z wybranym w zleceniu pojazdem, pozwala szybciej i sprawniej wyszukiwać części zamienne

• wybieranie towarów w Katalogu z poziomu zlecenia naprawy oraz automatyczne tworzenie zamówienia

• kontrola czy klient nie zamawia części, którą posiada na swoim magazynie pozwala na zmniejszenie ilości zwrotów części do dostawcy. 
            
Ponadto w programie Integra 7 są dostępne inne funkcje  m.in. takie funkcje jak: automatyczny eksport części do zlecenia, generowanie automatycznych zamówień przypisanych do konkretnych zleceń oraz wiele innych funkcji ułatwiających wyszukiwanie części zamiennych oraz realizację zamówień u Dystrybutora.

 


 

Góra strony

© Program do serwisu - Integra 7 Integra Software 2024